Αναζήτηση

Music

Translate

VISIT MY NEW BLOG COCO IS PLANNING TO LEARN EVERYTHING ABOUT PLANNING AND PLANNERS!

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Οι τύπο γυναικών που δεν αρέσουν σε καμιά μας!


Ναι μεν γυναικεία αλληλεγγύη αλλά όχι και έτσι. Όλοι μας κάνουμε κάτι που οι άλλοι εκνευρίζονται, αλλά είναι κάποιες γυναίκες που πραγματικά δεν αντέχονται. Δεν λέω πως και εγώ είμαι η καλύτερη, αλλά τουλάχιστον τα ελαττώματα μου αντέχονται...

Η γυναίκα παραμυθάς...

Μπορείς να την βάλεις να γράψει και ταινία επιστημονικής φαντασίας, αν λάχει. Η φαντασία της οργιάζει και σου αραδιάζει ό,τι μπορείς και δεν μπορείς να σκεφτείς. 

Μας ενοχλεί γιατί: Είναι πολύ βαρετό και εκνευριστικό να την ακούς να σου λέει όλη την ώρα ιστορίες με τόση υπερβολή που ούτε ο Τριβιζάς δεν μπορεί να φανταστεί...

Η γυναίκα '' νιαου μια γατούλα''

Επίσης ένας ενοχλητικός τύπος γυναίκας. Η λεγόμενη ''γατούλα'', η οποία φωνή της για να την πιάσει το αυτί σου πρέπει να έχεις ειδικό μηχάνημα και ''μπεμπεκίζουν'' μπροστά σε όλους

Μας ενοχλεί γιατί: Μετά από τόσα χρόνια σχολείο ανακαλύπτεις ότι τα υποκοριστικά είναι παραπάνω από ότι νόμιζες...

''Εγώ, εγώ, εγώ...''

Και είναι παντού, σε όλα τα μεγέθη και τις ηλικίες. Θέλουν να μιλάνε μόνο για τον εαυτό τους συνέχεια και δείχνουν τι κάνουν σε όλο τον κόσμο. Δεν αφήνουν σε ησυχία κανέναν και αν ξεκινήσεις να πεις κάτι θα σε διακόψει λέγοντάς σου ότι έζησε κάτι ίδιο και θα μιλήσει και πάλι γι'αυτή...

Μας ενοχλεί γιατί: Δεν είναι τα πάντα δικά σου, γλυκιά μου λυπάμαι. Θέλουμε κι εμείς λίγο χρόνο να μιλήσουμε! 

Η γυναίκα επιδειξίας....

Είναι σαν τον παραπάνω τύπο γυναίκας. Χρησιμοποιεί όποιον και ο,τιδήποτε μπορεί για να φανεί και να δείξει το πόσο καλή είναι σε κάτι. Τα λεγόμενα ''ψώνια''. 

Μας ενοχλούν γιατί: Τα πάντα νομίζουν ότι περιστρέφονται γύρω από αυτές και το παίζουν ότι έχουν αυτοπεποίθηση, ενώ πιστεύουν στις ίδιες...

Όλα ''έξω''

Επίσης πολλές τέτοιες. Παιδιά, εδώ που τα λέμε, οκ. Να δείξεις κι εσύ το σώμα σου. Δεν χρειάζεται όμως να κυκλοφορείς καταχείμωνο με το ντεκολτέ μέχρι τον αφαλό και το σορτς μέχρι επάνω. Θα σε εκτιμήσουμε κι αλλιώς.

Μας ενοχλούν γιατί: Έχουμε και μια αξιοπρέπεια!

Είμαι γκρινιάρα και μ'αρέσει:

Αλλιώς μίζερες. Γκρινιάζουν συνέχεια. Τα πάντα γύρω γύρω είναι μαύρα και δεν υπάρχει παραθυράκι εξόδου... Δεν έχει παρέες και ούτε αγόρι και γίνεται σκυλάκι των άλλων, πολλές φορές.

Μας ενοχλεί γιατί: Έχουμε κι εμείς δικά μας προβλήματα να λύσουμε. Δεν είναι μόνο τα δικά τους!

Με αυτό το άρθρο δεν έχω σκοπό να κατηγορήσω καμία γυναίκα. Η κάθεμια είναι ξεχωριστή. Αλλά κουβέντα κάνουμε τώρα. ;)



έμπνευση από το: ladylike.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου