Αναζήτηση

Music

Translate

VISIT MY NEW BLOG COCO IS PLANNING TO LEARN EVERYTHING ABOUT PLANNING AND PLANNERS!

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Παπούτσια: Τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν πάμε να τα αγοράσουμε

Τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνεις όταν αγοράζεις παπούτσια

Είναι ευρέως γνωστό ότι εμείς οι γυναίκες αγαπάμε τα παπούτσια. Πάντα μας αρέσει να κοιτάζουμε τις βιτρίνες, να τα δοκιμάζουμε και ακόμα παραπάνω μας αρέσει να τα αγοράζουμε κιόλας. Παρόλα αυτά πολλές φορές από βιασύνη και ενθουσιασμό παίρνουμε κάτι που τελικά δεν θα μας αρέσει μετά, ή δεν θα μας κάνει ή δεν θα ταιριάζει με την γκαρνταρόμπα μας.

Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όλες μας όταν αγοράζουμε παπούτσια:

1) Λάθος νούμερο.

Πόσες φορές την έχω πατήσει έτσι και ειδικά με αθλητικά παπούτσια. Τώρα πια έχω καταλάβει πως πρώτα πρέπει να φοράω και τα δυο, να κάνω μια βόλτα μέσα στο μαγαζί και μετά να τα παίρνω...

2) Δεν είναι του στυλ μου ή δεν ταιριάζουν με τα ρούχα μου.

Έχουν υπάρξει επίσης πάρα πολλές φορές που έχω δει στην βιτρίνα παπούτσια και λέω θέλω να τα πάρω τώρα. Μπαίνω στο μαγαζί και τα δοκιμάζω. Ναι, μου κάνουν φωνάζει από μέσα μου το υποσυνείδητο μου, αλλά δεν μου φωνάζει πως δεν πρόκειται να ταιριάξουν με τίποτα άλλο στην ντουλάπα μου. Και η ώρα που θα πάω σπίτι και θα τα φορέσω δοκιμάζοντας ρούχα μου έχει φτάσει. Εκεί καταλαβαίνω πως ή πρέπει να τα πάω πίσω και να πάρω κάτι άλλο που μου αρέσει ή να τα κρατήσω με την ελπίδα ότι θα τα συνδυάσω με κάτι.

3) Ο ενθουσιασμός της στιγμής

Αυτό δεν μου έχει συμβεί μόνο με παπούτσια, αλλά και με μπλούζες, παντελόνια και φορέματα. Είναι ο ενθουσιασμός που θα τα δεις στο μαγαζί και θα πεις ότι θα τα φοράς και δεν θα τα βγάλεις από πάνω σου. Έλα όμως που δεν είναι και ακριβώς έτσι! Γι'άυτό λοιπόν από εδώ και πέρα, μια λίστα στο χέρι με τα απαραίτητα θα είναι ο σύμβουλός μου!

4) Το θέλω παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι βολικά.

Πειρασμός τα ψηλοτάκουνα παπούτσια. Ροζ, πράσινα, μπλε, κίτρινα και κόκκινα! Όμως.... προτιμότερο δεν είναι να αγοράσω κάτι που θα μου προσφέρει άνεση και ταυτόχρονα στυλ χωρίς να περπατάω σαν... συγκαμμένη; 

Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα βγω να αγοράσω παπούτσια θα θυμάμαι τα εξής:

1) Θα δοκιμάζω πάντα και τα δυο παπούτσια

2) Πριν αγοράσω θα σκέφτομαι αν μπορώ να τα ταιριάζω με τα ρούχα μου

3) Δεν θα ενθουσιάζομαι τόσο

4) Θα πάρω κάτι άνετο και ευκολοφόρετο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου