Αναζήτηση

Music

Translate

VISIT MY NEW BLOG COCO IS PLANNING TO LEARN EVERYTHING ABOUT PLANNING AND PLANNERS!

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Χιου Τζάκμαν: Είναι Έλληνας και είναι από την Ίο!

diaforetiko.gr : jakman 1 630x400 600x380 Ο Χιου Τζάκμαν είναι Έλληνας από την Ίο και θέλει να έρθει στο νησί του

Ο Χιου Τζάκμαν είναι Έλληνας και μάλιστα από την Ίο. Το όνομα του παππού του ήταν Μπέλας.

Και πού τα ξέρω όλα αυτά; Μα μας τα αποκάλυψε ο ίδιος!

Στην Μελβούρνη, στην πρεμιέρα της ταινίας Days of Future Past, που υποδύεται τον ρόλο του Wolverine.

Μια Ελληνίδα δημοσιογράφος, την ομογενειακής εφημερίδας Νέος Κόσμος, Μάγια Τζοβιτς του συστήθηκε λέγοντας ότι είναι Ελληνίδα και ότι αντιπροσωπεύει την συγκεκριμένη Ελληνική εφημερίδα. Χωρίς να προλάβει να τον ρωτήσει αυτός της είπε:

''Ξέρεις πως έχω κι εγώ ελληνικό αίμα; Ο προπάππους μου ήταν Έλληνας, Μπέλας το επώνυμό του και καταγόταν από την Ίο''
Και συνεχίζει:
''Ο πατέρας μου και ο αδερφός του πήγαν πολλές φορές.Εγώ όχι. Τώρα είμαι έτοιμος να πάω. Το θέλω πολύ. Να γνωρίσω το νησί του προπάππου μου. Και θα το κάνω.'' είπε ο διάσημος ηθοποιός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου