
Και τελείωσε το Xclusive Designers Week στην Αθήνα. Ψάχνοντας στο ίντερνετ μιας και δνε μπορούσα να πάω εγώ βρήκα:
Και τώρα… όλα επιστρέφουν στους κανονικούς τους ρυθμούς. Μπορεί να μείναμε με ένα ανάμεικτο συναίσθημα πίκρας (σε μένα) κι ανακούφισης (για τους ηρωικούς μας φωτογράφους που για 4 μέρες ήταν σαν ζόμπι να φωτογραφίζουν και να κάνουν editting), αλλά τουλάχιστον αυτό έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Το φινάλε με την επίδειξη του γαλλικού οίκου Cacharel ήταν οι καλύτεροι τίτλοι τέλους που θα μπορούσε να έχει η 15ης AXDW, μιας και την ολοκλήρωσε με τον πιο γλυκό κι ανάλαφρο τρόπο, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Ξεκινώντας, λοιπόν, από το τέλος, το show της Cacharel ισορροπούσε στη δύναμη του ονείρου και του ρομαντισμού με την ανάγκη της σύγχρονης γυναίκας για ρούχα που μπορεί να φοράει κι όχι να τη φοράνε.
Σημειωτέον, η συλλογή αυτή με τίτλο “Autumn Dance” παρουσιάστηκε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα στην ελληνική εβδομάδα μόδας, με highlight το ιδιαίτεροατμοσφαιρικό χορευτικό που παρουσίασε η Belvedere Vodka, ένας από τους μεγάλους επίσημους χορηγούς, στην έναρξη της επίδειξης.
Εκτός τις χαρακτηριστικές λευκές πουκαμίσες Cacharel, στην πασαρέλα είδαμε, ή καλύτερα ζήσαμε για λίγο, ένα ρομαντικό κόσμο με ποιητικές αναφορές και ονειρικές εικόνες. Συγκεκριμένα, τα αφηρημένα φλοράλ μοτίβα «έντυναν» τα μοντέλα σαν μοντέρνες urban νεράιδες, ενώ οι κατά τα άλλα μίνιμαλ σχεδιαστικές γραμμές είναι κατάλληλες για να αναδείξουν το στιλ και να κολακέψουν το σωματότυπο κάθε γυναίκας.








Η αρχή του ρομαντικού αυτού κλίματος είχε γίνει με τη σχεδιάστρια Andreea Tincuαπό τη Ρουμανία που μετά την επίδειξη της προσωπικής της συλλογής το Σάββατο, παρουσίασε τη συλλογή της με απογευματινά φορέματα και επίσημες δημιουργίεςπου σχεδιάζει για το brand SenseLimitedEdition, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην Ελλάδα στη 15η AXDW.





Η συνέχεια δόθηκε με την επίδειξη του Atelier Nene High Fashion από το σχεδιαστικό δίδυμο, Παναγιώτα Νένε και Στέλλα Μυλωνάκη. Τα κορίτσια κατάφεραν να μεταφέρουν στο κοινό τις αξίες του brand τους με μεγάλη μαεστρία, εκπλήσσοντας όλους τους παρευρισκόμενους κι εισπράττοντας το πιο θερμό χειροκρότημα. Οιασπρόμαυρες εικόνες στο background τόσο γυναικών θρύλων όπως η Μελίνα και η Κάλλας όσο κι ανώνυμων γυναικών εποχής, σε συνδυασμό με μελωδίες λύρας, λαούτου, κι αργότερα τραγούδια της Σοφίας Βέμπο-σε ρεμίξ και πρότυπες εκτελέσεις, ήταν ο δικός τους δούρειος ίππος για να εμφυσήσουν σε κάθε γυναίκα την πεποίθηση ότι είναι ιδιαίτερη, πρέπει να αγαπάει τη θηλυκότητα της, και αξίζει να τολμά, να ονειρεύεται, να συγκινείται, και να ζει το ταξίδι της δυνατά.
Βλέπεις, μόδα δεν είναι μόνο ένα όμορφο ή «προχώ» ρούχο. Μόδα είναι το στιλ, και ο τρόπος που κάνεις το κάθε πράγμα να ξεχωρίζει και να σε ξεχωρίζει.




Από την άλλη ο Panos Apergis σε πιο urban και neo romantic ρυθμούς παρουσίασε τη νέα του συλλογή με κύριο χαρακτηριστικό τα ψηφιακά digital prints σε δυνατά χρώματα πάνω σε λευκούς καμβάδες που αποτυπώνουν την ελευθερία και τη χαρούμενη πλευρά του χειμώνα. Highlight του show του τα υπέροχα παλτά που το ένα ήταν καλύτερο από το άλλο, κι ακόμα κι αν σε προκαλούσαν να διαλέξεις ΜΟΝΟ ένα, θα σου έβγαινε και εσένα ένα αυθόρμητο «Μα, σε παρακαλώ! Τα θέλω όλα!».







Από τη Μαρία Μωραΐτη Φωτογραφίες: Γιώργος Κόπελος, Κωνσταντίνος Ιωάννου
πηγη: http://joytv.gr/%CF%86%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1/#gallery18
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου